sobota, 20 lipca 2013

Chapter 7

Hannah's pov

Mój organizm zaczynał zamarzać kiedy próbowałam zebrać jak najwięcej ciepła jak to możliwe. Gardło automatyczne zaczęło się zatykać. Traciłam coraz więcej tlenu. Wstrzymywałam oddech co wydawało się trwać godzinami, ale trwało to tylko 30 sekund. Nie mogłam wytrzymać dłużej. Wydawało się, że coś chce mi rozsadzić głowę. Nagle poczułam się senna. Moje powieki zamykały się, ale próbowałam je otwierać. Gdzie jest Harry? Wszystko czego potrzebowałam w tym momencie to on. Wiem, że zawsze był wokół, żeby mnie chronić. Zauważyłam postać zbliżającą się do mnie. Kiedy rozpoznałam go, moje powieki się zamknęły.

Harry's pov

Płynąłem najszybciej jak potrafiłem w kierunku Hanny. Moje ciało było obolałe a ramiona zmęczone, mimo tego nie poddawałem się. Potrzebowałem Hanny w moim życiu. Jest jedyną osobą dzięki której moje serce bije. Jedyną osobą przytrzymującą mnie przy życiu. Naprawdę ją lubiłem. Jeśli nie uda mi się jej uratować, to... zresztą o czym ja myślę? Nie poddam się!

Nareszcie dotarłem do jej samochodu. Próbowałem otworzyć auto, ale pod podporą wody nie było to łatwe, jednak mi się udało. Odpiąłem pas Hanny i chwyciłem rękami jej biodra wyciągając ją z auta. Jej twarz była fioletowa z powodu braku tlenu a ciało całe blade. Wypłynąłem z jej ciałem na powierzchnię i ostrożnie wyciągnąłem ją z wody kładąc na piasku obok jeziora. Wróciłem szybko po jej rzeczy zanim samochód całkowicie znajdzie się na dnie jeziora. Wziąłem jej torebkę i wypłynąłem kładąc ją obok Hanny i wychodząc z wody. Hannah nie oddychała. Złączyłem dłonie i pochyliłem się nad jej ciałem przykładając ręce do jej piersi i pompując. Myślałem, że technika usta-usta nigdy nie będzie mi potrzebna, ale myliłem się.
Hannah nareszcie złapała oddech wydalając z płuc resztę wody. Żyje. Choć właściwie nie byłoby tego wszystkiego, gdybym nie wysłał jej ten wiadomości.
-H..Harry? - wyszeptała kiedy z jej oczów spłynęły łzy
-Tak, kochana? Jestem tu
Hannah uniosła swoje ciało podpierając je na łokciach. Złapała mój podbródek i przybliżyła moją głowę do swojej złączając nasze usta w pocałunku. Całowała mnie namiętnie. Byłem zaszokowany sytuacją, ale następnie oddałem pocałunek. Odsunęła się i znów oparła na łokciach. Chwyciłem kciukiem jej dolną wargę lekko ją muskając.
-Dziękuję, że mnie uratowałeś. Gdyby nie ty mogłabym um...
-Nie dziękuj mi – przerwałem jej – To moja praca, muszę cię chronić. Zawsze jestem dla ciebie, Hannah
Nasze usta złączyły się raz jeszcze. Tym razem to ja ją pocałowałem. Jej usta były miękkie i delikatne. Pocałunek ciepły i pełen namiętności.
-Um, Harry. Naprawdę mi zimno – powiedziała pomiędzy oddechami
-Oh, tak. Chodź. Wrócimy do mnie.

~~~

Hannah's pov

Nie mogę uwierzyć, że pocałunek pomiędzy mną i Harrym był prawdziwym. Myślę, że można to nazwać bardziej fizyczne podziękowanie za jego czyn. Wiem, że oczekiwał tego ode mnie. Nie chodzi mi o podziękowanie tylko o pocałunek w tej formie. Widok śmiejącego się Harry'ego powoduje, że moje serce się roztapia. Uwielbiałam patrzeć jak jego dołeczki rozciągają się wzdłuż policzków.
Znów wracaliśmy do jego apartamentu. Nadal siedziałam w mokrych ubraniach, przez które było mi niesamowicie zimno.

Dojechaliśmy do jego mieszkania i weszliśmy do środka. Harry podał mi kilka ubrań i ręcznik. Wzięłam je kiedy ten towarzyszył mi w pójściu do jego pokoju.
-Łazienka jest na dole po prawej stronie. Ja wezmę prysznic po tobie. No chyba, że chcesz, żebym wziął go z tobą. Przystępnie i oszczędnie – uśmiechnął się cwaniacko.
-Oh, tak? Od kiedy troszczysz się o środowisko, panie Styles? - zadrwiłam
-Od kiedy byłem zdolny do oglądania zarysu twoich sutków, które widać dosyć dobrze kiedy masz na sobie tę koszulkę – zaśmiał się po raz kolejny i popatrzył na moje piersi co spowodowało, że zakryłam mokry t-shirt ciuchami, które dostałam od Harry'ego.
Przez jego 'raport' moje oczy szerzej się otworzyły. Nie założyłam stanika, to prawda.
No cóż, byłam umówiona z Harrym na wieczór filmowy, więc chciałam czuć się komfortowo. Nie tak komfortowo jak to słychać. Po prostu nie lubiłam biustonoszy, lepiej czułam się bez nich. Nie przeczuwałam, że stanę się dzisiaj Miss mokrego podkoszulka.

Kiedy wchodziłam do łazienki usłyszałam głos Harry'ego
-Jaki rozmiar stanika nosisz, kochanie?
Jedyną odpowiedzią na to pytanie było trzaśnięcie drzwiami. Słyszałam jego chichot po drugiej stronie drzwi.

Ściągnęłam z siebie mokre ciuchy po czym włączyłam prysznic. Usłyszałam jak drzwi powoli się otwierają kiedy czekałam obok prysznica, aż ten się nagrzeje. Harry. Bez niczego na sobie oprócz bokserek. Szybko wzięłam z podłogi ręcznik po czym owinęłam się nim. Jego ciało było zupełnie pokazane. Nie przypuszczałam, że jest taki gorący. Doskonałe mięśnie i wyrobiony tors. I jego nogi. Cholera.
-Pomyślałem, że do ciebie dołączę, Hannah. Muszę zaraz gdzieś wyjść i potrzebuję prysznica – powiedział zamykając za sobą drzwi.
-Dobra wymówka, Styles. Skoro tak to idź pierwszy – przytrzymywałam nadal ręcznik po czym ruszyłam w stronę wyjścia, ale Harry chwycił moje ramię.
-Proszę? - wyszczerzył idealnie białe zęby a na jego policzkach znów pojawiły się dołeczki.
Cholera.
Kiwnęłam głową zgadzając się. Nie wiem dlaczego to robię. Może mój mózg jeszcze nie pracuje dobrze po tym całym wypadku.
Harry chwycił ręcznik który wisiał na moim ciele zakrywając piersi i dolne partię ciała.
Przyciągnął go do siebie i położył na szafce. Stałam całkiem naga przed jego ciałem.
Byłam prostytutką, ale nigdy nie pokazywałam komuś swojego ciała w świetle. Uprawiałam seks z innymi kiedy światło jest zgaszone. Nie przeszkadza to im a ja czuję się komfortowo. Co prawda nie sprzedaję już swojego ciała. Teraz zamierzam zmienić pracę i żyć jak każdy normalny człowiek. Spuściłam głowę w dół i chwyciłam ręcznik zakrywając się z powrotem, ale Harry chwycił go i po raz kolejny umieścił na szafce. Po moich policzkach spłynęło kilka łez.
-Hannah, odłóż to. Nie potrzebujesz tego. Jesteś piękna. Nie pozwól innym mówić inaczej – uśmiechnął się chwytając mój podbródek tak, żebym na niego spojrzała.
Jego głos był kojący. Uspakajał mnie. Otarł kciukiem moje łzy uśmiechając się. Właśnie w tym momencie. W tej sekundzie i w tym miejscu poczułam, jak moje serce się ogrzewa. Czy ja... czy ja właśnie poczułam coś do Harry'ego? Ma w sobie coś co kocham. Wrażliwość i szczerość. Co z tego, że potrafi być chamski. Nikt nie jest idealny.
-Dziękuję – wyszeptałam pomiędzy łkaniami i przyłożyłam swoje czoło do czoła Harry'ego. Musnęłam swoimi ustami jego po czym ten pogłębił pocałunek. Ten pocałunek był inny niż dwa poprzednie. Był pełen wielkiej namiętności. Odsunęłam głowę od Harry'ego po czym weszłam pod prysznic. Popatrzyłam na chłopaka, który opuszkami swoich palców ściągnął z siebie bokserki, które zatrzymały się w jego kostkach. Odwróciłam wzrok patrząc gdziekolwiek indziej a nie na jego penisa. Podniosłam głowę i jak psychopatka wpatrywałam się w prysznicowe zasłony. Sekundę później, Harry stał ze mną pod prysznicem. Woda spływała po jego idealnie ułożonych lokach następnie skapując na twarz. Jak chłopak może być tak przystojny? Harry był. Jest definicją piękna.
-Odwróć się – wyszeptał
Zrobiłam to o co mnie poprosił i stanęłam tyłem do niego. Harry wziął do ręki mydło i wytarł je w obie dłonie. Odłożył je i potarł dłoń o dłoń po czym powoli zwilżył nimi moje plecy. Kreślił dłońmi kółka na mojej skórze powoli zjeżdżając do moich pośladków. Moje oczy wyszczerzyły się kiedy delikatnie dotykał mojej pupy lekko ją ściskając.
-Bardzo ładny tyłek masz, Hannah – powiedział po chwili. Nie widziałam jego twarzy, ale czułam, że się uśmiecha.
Stałam cicho. Nie potrafiłam odnaleźć słów którymi chciałabym się posłużyć. Jedyną odpowiedzią na jego zdania były ciche pomruki i jęki co najwyraźniej mu się podobało.
Dłonie Harry'ego kontaktujące się z moją skórą były relaksujące. Jego całe dłonie mogły bez żadnego problemu objąć oba moje pośladki. Przekonałam się o tym kiedy to zrobił. Może to dziwne, ale imponujące.
Znalazłam w końcu słowa kiedy poczułam jak jego ręce zbliżają się do przedniej części mojego ciała. Odwróciłam się do niego, żeby nie dotykał mnie tam.
-Masz naprawdę duże dłonie – wyszeptałam patrząc mu w oczy
-Oh, naprawdę? - chwycił moje dłonie w swoje
-Mhm
Wyciągnęłam swoją dłoń z uścisku Harry'ego i chwyciłam mydło leżące zaraz za nim po czym zaczęłam myć przednie części swojego ciała, które przez chłopaka nie były ruszone. Kiedy nałożyłam szampon na moje włosy, podbródek Harry'ego spoczywał na moim lewym ramieniu a jego ręce objęły moją talię. Zamknęłam oczy kiedy pocierałam rękoma o swoją głowę.
-Hannah? - usłyszałam jego głos z lewej strony
-Mhm? - zapytałam kiedy moje dłonie nadal kreśliły kółka na głowie mając pewność, że cała zawartość szamponu przeniknęła przez moje włosy.
-Będziesz moją dziewczyną?
Otworzyłam oczy ze zdziwienia. Zatrzymałam ruch swoich rąk i opuściłam je w dół. Oczy zaczęły mnie piec z powodu kontaktu z szamponem, ale nie przejmowałam się tym, byłam zdziwiona pytaniem Harry'ego. Myślę, że byłam gotowa na związek z Harrym. Byłam niemalże pewna, że jestem. On... zmienił mnie.
Zaczęłam szybko zmywać szampon z moich włosów i oczów. Chwyciłam ramiona Harry'ego i odsunęłam go od siebie tak, żeby na mnie popatrzył. Oparłam swoje czoło o niego i lekko pocałowałam jego usta.

-Oczywiście, że tak, Harry – uśmiechnęłam się po czym kąciki jego ust się podniosły. Objął jeszcze raz moją talię i dał mi buziaka w policzek po czym bez słowa pomógł mi wyjść spod prysznica i zaniósł na rękach do swojej sypialni kładąc starannie na łóżku.



___________________________________________________________
nadal przypominam o komentarzach ludziskaaaaaa :)
@WrongSizeShoe1D

84 komentarze:

  1. cuuudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach.... Świetny rozdział. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie *_* czekam na kolejny *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby dalej było to co ja mam na myśli ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej tak. Też tak myśle XD Huehue !

      Usuń
  5. Suuuuuper, przypomnialam sb wlasnie 27 tattos, ciekawe dlaczego :D ale jest naprawde mega z nie cierpliwoscia czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  6. uhuuu ale fajnie. Zastanawiam się czy w następnym rozdziale będzie ehymmm no wiecie :p he he mam nadzieje że tak ;) czekam z niecierpliwością na kolejny ;) wiesz że jestem twoją fanką i moja BFF też. Po prostu kochamy tego bloga i poprzedniego też i oczywiście twoje tłumaczenia są boskie ;* <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są razem o_O Nie spodziewałam się tego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że Hannie się nic nie stało :O

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaa zajebiste *,* Pisz dalej :* Czekam /By Sara

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Nie mogłam się doczekać :-) Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cię za to tłumaczenie !!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. woho :D Wyczuwam scenę +18 XD

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny <3 Jezu kocham to *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Superaśne. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny rozdział czekam na nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham <33 Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponujący ;D
    Cudowny !
    Świetny *.*
    Love you ♥
    @1DMyreaaam

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG nie wytrzymam daj szybko next please :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, wspaniałe, kocham to, niezłe, najlepsze, niepowtarzalne, jedyne, ... TWOJE <--- to słowa które określają TWOJE tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham to opowiadanie , jest dość ciekawe i wciągające . Proszę o następne tłumaczenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebiste ! *-* @Suzanna4567
    http://mutelouistomlinson.blogspot.com/
    http://pocieszycieldomi1d.blogspot.com/
    Sorry za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na początku nie byłam przekonana do tego opowiadania, ale tak się rozkręciło że je pokochałam <33 czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. geeeeenialny <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. suuper. bardzo interesujący :) uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie moge sie doczekac następnego roździału zajebisty blog wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń
  28. awww, Harry tutaj jest cudowny, taki wrażliwy ;') cudowne opowiadanie, jesteś kochana, wiesz ?

    OdpowiedzUsuń
  29. awwww to opowiadanie jest takie sfgbfaibfvugfiurebvsdu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham, kocham, kocham!!! ♥♥♥ Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję ci że to tłumaczysz! To jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  33. awww
    świetne

    OdpowiedzUsuń
  34. Omg! Świetne. Kiedy następny? Nie mogę się doczekać. Omg! Są para. Yeah! W końcu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny:D Już nie mogę się doczekać następnego ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Hią hią , czekam na nexta , hią hią xd

    OdpowiedzUsuń
  37. KOCHAM♥.KOCHAM♥.KOCHAM♥. Brak słów cudowne♥ , przefantastyczne ♥czekam z niecierpliwością na Nexta XD ♥:D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny, nie mogę doczekać się nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Omg!!!!!! Jakie fajneeee :D Szybko dawaj tłumaczenie ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  40. NIEZIEMSKO TŁUMACZYSZ :*
    Jesteś najlepszą tłumaczką na świecie - przynajmniej dla mnie <3
    Kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Są razem Aaaa !!!! <3
    Pisz dzisiaj nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. o jezuuuu *.* to takie słodkie ;3
    cudownie tłumaczysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Super rozdział <3 ;DD Czekam na kolejny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  44. Supeer .! Czekam na nexta / Psonek

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedy next :* ? :')

    OdpowiedzUsuń
  46. kocham toooo ... <3

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham to opowiadanie, jedno z najlepszych *_* / @NiallAkaMyHerox

    OdpowiedzUsuń
  48. O boże są razem jak słodko *.* jej czekam na nn :d Miłego tłumaczenia następnego, a i chęci do tłumaczenia : * ~ Magda. : )

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale słooodko <3 Jak by to połączyć.... Hanny? Albo... Harrah :D Nieważne, i tak już ich kocham <3 Świetnie tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miłego tłumaczenia następnego, a i chęci do tłumaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  51. IEWJFOWIEJFIWQJDOWEUHJWEOJWOI ! Po 27 tattoos ryczałam , a tutaj narazie mam mój jokerowy uśmiech pełny :D Tylko żeby się nie skończył jak poprzedni... Ale jestem ciekawa co bd w następnym! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. auvjckkopcf .
    świetny . wspaniały . genialny ... nie wiem jak opisać . !! *_*

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny <3 Czekam na dalszą część, ale mam pytanie czy to też będzie tak dramatyczne jak 27 tattoos ?

    OdpowiedzUsuń
  54. proszę odpowiedz mi , kiedy next? jutro wyjeżdżam i chciałabym wiedzieć kiedy mogę przeczytać następny rozdział.
    a co do tego rozdziału to : CUDOWNE *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. ŚWIETNIE TŁUMACZYSZ :>

    OdpowiedzUsuń
  56. next prosze!! oszaleje

    OdpowiedzUsuń
  57. ieu4i3ugrugbf, O GAT. Można liczyć na chapter8 przed 24?:c

    OdpowiedzUsuń
  58. next!!!!!!c szybko!:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  59. dodaj jak najszybciej następny :) bo oszaleje

    OdpowiedzUsuń
  60. Hah .. *.* Mam nadzieje że nie skończy się jak 27 tattos bo znowu będę miała doła przez 2 tygodnie :( A co do rozdziału i tłumaczenia to świetnie sobie radzisz ;) I nie moge doczekać się next !! ;)
    POLISH DIRECTIONER♥! -@Ewa35930347

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny :) czekam na nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  62. dodaj jak najszybciej następny :) bo oszaleje :D :D

    OdpowiedzUsuń
  63. to jest świetne czekam z niecierpliwością na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jejku*-* jakie boskie. początek trochę przerażający, ale koniec... Awww.... przepiękny, *-* czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  65. czekam 3 dni i niema jeszcze
    -Sasha

    OdpowiedzUsuń
  66. kiedy next???:(

    OdpowiedzUsuń
  67. NASTĘPNY PROSZĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Nawet fajne, ale i tak wole tamten blog... Tutaj można przewidzieć co się stanie , jest OKLEPANE ! Nie lubiła go , ale z czasem go pokochała... Po prostu rzygam tęczą -.-

    OdpowiedzUsuń
  69. + następny minus to to , że rozdzialy nie pojawiają się codziennie... Uwierz mi nie fajnie sie czeka na rozdział około 5 dni... -.- x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dodaje codziennie bo są wakacje!
      chce je spędzić z innymi a nie tylko siedziec przed kompem i tłumaczyc kolejne chaptery
      zrozumcie mnie

      Usuń
  70. Cudowny jak zawsze *______*

    OdpowiedzUsuń
  71. boooooski <33
    czekam na newsa ;d
    /Kaśka ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Wiem, że tylko tłumaczysz i robisz to świetnie. Do ciebie nie mam uwag. Ale opowiadanie samo w sobie w sumie nie ma ładu i składu.. Ona go nienawidzi, po czym po kilku dniach lądują razem pod prysznicem.. nadzy. Dla mnie to trochę nie ma sensu, ale mam nadzieję, że się rozkręci :) Oczywiście nie krytykuję ciebie, bo ty tłumaczysz, nie masz wpływu na to, co stanie się w następnych rozdziałach :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudny <3333333

    OdpowiedzUsuń